onsdag den 27. juli 2011

Viby

3 dages stævne i det jydske. Kørte med Nete og Silje. Søde Sophie Juul havde skaffet mig en camping vogn, så alt var, som det skulle være. Vi ankom torsdag eftermiddag, pakkede ud, slog telt op og hyggede. Jeg blev vækket midt om natten ved den sygeste bankelyd... den fortsatte helde resten af natten og jeg fik nærmest ikke lukket et øje. Om morgenen var det tydeligt på folks ansigter at det var jeg ikke ene om. Tilsyneladende skulle der laves en tunnel ved jernbanen og folkene derovre havde fået 24 timers tilladelse til at arbeje hele bedeferien.... say what! Det ville blive en meget lang weekend. Nå men trods manglende søvn var stemningen hyggelig og banerne gode. Simic viste sin stabile side og vandt både sp3 og ag3 om lørdagen.. seje pige. Succes ræsede sig ind på en førsteplads i spå og Catch vandt sp2 og rykkede dermed i sp3 Lørdag nat sov jeg lidt bedre. Bankelydende var ikke helt så høje og hyppige og så var jeg bare generelt så træt, at jeg gik i koma da hovedet ramte puden. Søndag var mine hunde også dygtige. Catch vandt ag1.. whoop whoop. Succes Vandt ag2 og sp1.. endnu en oprykning og dermed færdig med klasse 1 løb for min lille vild myre..yes! Simic blev nr. 2 i sp3 Pia Metz, Wickie og jeg dannede hold til årets maxi zoo cup. Det er en årlig tradition og det er super sjovt. Der var en feltbane, en slalom bane og en tunnel bane. Catch fik tunnel banen og jeg lover at min blå hest kunne give den gas. Pia løb slalom banen og der skulle hende og Lucky igennem 7 slalom!!! Wickie og Spicy nappede feltbanen og vi var pænt seje. Vi endte på en 2. plads med under 1 sekund til vinderne. En lille bitte fejl mindre, så havde vi stået øverst på skamlen.Nå men det var vildt sjovt at være med og vi tager dem næste år. Tak til DKK-Viby for et super tilrettelagt stævne og tusind tak for jeres evige gode humør og hjælpsomhed.
en lille film af Succes' løb fik desværre ikke filmet så mange løb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar