mandag den 10. januar 2011

Jul


Holdt i år jul hos min morster og onkel som jeg plejer. Denne jul havde jeg heldigvis også min dejlige, smukke datter. Jeg er absolut ikke fan af julen, men det er altid herligt at se julelysene i børnenes øjne. Silje havde fået ny kjole og så super sød ud. Aftenen forløb som den plejer. Lækker mad som man selvfølgelig foræder sig i inden man skal op og danse om juletræet. Stopmæt pruster man sangene igennem og vi slutter altid af med "nu det jul igen" hvor vi stormer huset rundt.. bagefter er man ved at kaste op og så er det på tide at ungerne får en gave, så vi kan få lov at slå mave lidt. Så snart man igen kan trække vejret og maden er sunket.. ja så går man igang med jule slikket :0)


Det bedste er den lille madpakke med andesteg og ris a' la mande man får med hjem.. det bliver spist til morgenmad dagen efter

Glædelig jul alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar